تولید دستگاه تیرچه ساز

دستگاه تیرچه ساز دستگاهی است که برای تولید تیرچه با انواع میلگرد استفاده می‌شود. این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع بین 15 تا 35 سانتی متر را دارد و می‌تواند لوله‌هایی بین 8 تا 16 قطعه تولید کند. استفاده از این دستگاه باعث افزایش سرعت تولید می‌شود و می توان تیرهای زیادی را در مدت زمان کوتاهی تولید کرد. در مقاله امروز قصد داریم اطلاعاتی در مورد خرید این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی‌های دستگاه تیرچه ساز

به وسیله دستگاه تیرچه ساز می‌توان انواع تیرچه‌ها را به صورت مکانیزه تولید کرد. این دستگاه به وسیله plc قابل کنترل هست. از دیگر خصوصیات این دستگاه می‌توان به قابلیت صاف کردن میلگرد و برش دادن آن در اندازه‌های مختلف اشاره کرد. دستگاه تیرچه ساز امکان جوش مقاومتی دارد و برای اطمینان می‌توان از تست جوش در این دستگاه استفاده کرد. می‌توان این دستگاه را برای تولید تیرچه با تعداد و اندازه‌های مختلف برنامه‌ریزی کرد, علاوه بر این کنترل با مانیتور لمسی و ارتباط با دستگاه از طریق تلفن هوشمند برای عیب یابی آن از دیگر مزیت‌های موجود در دستگاه تیرچه ساز است. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه وجود تست جوش تمام اتوماتیک و همچنین وجود قیچی هیدرولیک برای برش دادن سریع میلگردها است.

کاربرد دستگاه تیرچه

از پرکاربردترین محصولات در پروژه‌های ساختمان سازی سقف تیرچه و بلوک است که دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل و نیروهای جانبی برخوردار هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی تولید این محصولات پرکاربرد به صورت اتوماتیک توسط دستگاه تیرچه انجام می‌شود.
در گذشته برای تولید تیرچه و بلوک از روش سنتی و دستی استفاده می‌شد که با گذر زمان و ورود دستگاه تیرچه ساز روش‌های سنتی جای خود را به روش ماشینی و اتوماتیک دادند. استفاده از روش تولید تیرچه به وسیله دستگاه، به دلیل مواردی چون کاهش هزینه‌های تولید، سرعت افزایش تولید، مقاومت و استحکام بالای تیرچه تولید شده توسط دستگاه تیرچه سبب می‌شود تا استفاده از این دستگاه برای تولید تیرچه ارجحیت داشته باشد.

مزیت‌های استفاده از دستگاه

از جمله مزیت‌های استفاده از دستگاه تیرچه در تولید تیرچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امهم‌ترین مزیت‌ استفاده از دستگاه تیرچه جلوگیری از اتلاف میلگرد و کاهش هزینه‌های تولید است.
از دیگر مزیت‌های آن می توان به امکان مشاهده تعداد خرپاهای ساخته شده، وضعیت کار دستگاه، وجود مشکلات فنی به زبان انگلیسی و فارسی روی صفحه کنترل اشاره کرد.
این دستگاه دارای سیستم کلاف بازکن بوده که تا سقف ۳۰۰۰ کیلو گرم کلاف را باز می‌کند.
زمان جوش، به دلیل وجود جوش‌های مقاومتی در دستگاه تیرچه ساز تا چند دهم ثانیه کاهش یافته است.

خدمات کارخانه آزمون صنعت

دستگاه تولید تیرچه بتنی ، کرومیت و سقفی

قیمت و کیفیت رقابتی
امکان بازدید از فرآیند ساخت و تولید
ضمانت استفاده از متریال درجه یک استاندارد
دارای سند تایید کیفیت
زیر نظر مهندس کنترل کیفیت
رعایت استانداردهای جوشکاری Co2
استفاده از متریال استاندارد
رعایت استانداردهای بتن ریزی
تحویل در کوتاهترین زمان
ارسال آنی پیش فاکتور
آخرین قیمت را از ما بخواهید
هدف ما جلب رضایت مشتری است

کلام پایانی

استفاده از دستگاه تیرچه به دلیل کاهش هزینه‌های موجود در پروژه ساختمانسازی و همچنین افزایش سرعت تولید تیرچه در انواع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. با خرید و استفاده از این دستگاه تیرچه  می‌توانید سرعت تولید را افزایش داده و از اتلاف تجهیزات و مصالح جلوگیری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *